Agencija:
Omnia Media Group
Trajanje kampanje:
30. aprila 2015. - 25. maja 2015.
CTR
0.17%
Format Bannerja
Standard, 300x50; 320x50
Cilj kampanje:
Ko je temperatura plava, je temperatura prava!” Tako se je glasil njihov slogan, s katerim se je pričela kampanja spoznavanja oboževalcev z novo “Žujino” termo občutljivo ektiketo.
Sama etiketa-nalepka deluje po načelu COLD EDGE tehnologije, ki vsebuje termokromatske kristale, ki odsevajo svetlobo. Ta svetlobna lastnost ima zasluge za barvo nalepke, ki označuje kdaj je pivo ustrezno ohlajeno.
Kampanja je doživela velik uspeh tudi na digitalnih kanalih. Poseben poudarek je bil na uporabnikih mobilnih naprav, ki so preko ClickAttack mreže lahko izvedeli več o tej onovaciji na “Žujini” spletni strani.
Vam je všeč naše delo in bi želeli nekaj podobnega in hkrati drugačnega za svojo blagovno znamko? Kontaktirajte nas in ustvarimo zastavljene cilje z obojestranskim zadovoljstvom!
Oglasite se namZahtevajte brezplačno kopijo poročila. Samo izpolnite enostaven obrazec.