Kampanje

OŽUJSKO THERMO

Poglejte kampanjo

Agencija:
Omnia Media Group

Trajanje kampanje:
30. aprila 2015. - 25. maja 2015.

CTR 
0.17%

Format Bannerja
Standard, 300x50; 320x50

Cilj kampanje:

Ko je temperatura plava, je temperatura prava!” Tako se je glasil njihov slogan, s katerim se je pričela kampanja spoznavanja oboževalcev z novo “Žujino” termo občutljivo ektiketo.
Sama etiketa-nalepka deluje po načelu COLD EDGE tehnologije, ki vsebuje termokromatske kristale, ki odsevajo svetlobo. Ta svetlobna lastnost ima zasluge za barvo nalepke, ki označuje kdaj je pivo ustrezno ohlajeno.

Kampanja je doživela velik uspeh tudi na digitalnih kanalih. Poseben poudarek je bil na uporabnikih mobilnih naprav, ki so preko ClickAttack mreže lahko izvedeli več o tej onovaciji na “Žujini” spletni strani.

Bi želeli takšno kampanjo?

Vam je všeč naše delo in bi želeli nekaj podobnega in hkrati drugačnega za svojo blagovno znamko? Kontaktirajte nas in ustvarimo zastavljene cilje z obojestranskim zadovoljstvom!

Oglasite se nam

Prevzemite ClickAttack Q2 Poročilo

Zahtevajte brezplačno kopijo poročila. Samo izpolnite enostaven obrazec.