Kampanje

Fullscreen Interactive

Razišči ostale formate

Podravka Kremna Juha

Poglejte kampanjo

Oglaševalec:
Podravka

Trajanje kampanje:
17. februarja 2015. - 28. februarja 2015.

CTR 
18.23%

Format Bannerja
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Ni boljšega načina za predstavitev vašega produkta, kot je kampanja na mobilni napravi vašega uporabnika. Podravka je izkoristila naše oglaševalsko omrežje za predstavitev novih okusov krem juh. Oglas je celostranski-full screen in vodi do Podravkine mobilne spletne strani, kjer so lahko hrvaški uporabniki izvedeli več o novih krem juhah bogatih z zelenjavo.

Bi želeli takšno kampanjo?

Vam je všeč naše delo in bi želeli nekaj podobnega in hkrati drugačnega za svojo blagovno znamko? Kontaktirajte nas in ustvarimo zastavljene cilje z obojestranskim zadovoljstvom!

Oglasite se nam

Prevzemite ClickAttack Q2 Poročilo

Zahtevajte brezplačno kopijo poročila. Samo izpolnite enostaven obrazec.